اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

گریه نظامیان آمریکایی در ایران

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۱۳ ب.ظ
هدیه ایران به شیطان بزرگ در سالروز پیروزی انقلاب؛
واشنگتن فری بیکن: گریه نظامیان آمریکایی در ایران
ایران، تصاویر جدیدی از نظامیان بازداشت شده ایالات متحده را به همراه ویدئویی منتشر کرد که وضعیت ذلت باری را برای آمریکایی ها به همراه آورده است.
گریه واشنگتن فری بیکن: گریه نظامیان آمریکایی در ایران
به این مطلب امتیاز دهید
94.2% 5.8%

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پایگاه آمریکایی واشنگتن فری بیکن (Washington Free Beacon) در خبری به انتشار تصاویر گریه نظامیان آمریکایی در ایران پرداخت.

 

 

ایران روز چهارشنبه و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تصاویر جدیدی از نظامیان بازداشت شده ایالات متحده را به همراه ویدئویی منتشر کرد که وضعیت ذلت باری را برای آمریکایی ها به همراه آورده است.

 

 

واشنگتن فری بیکن با اعلام این خبر نوشت: ایران تصاویری مربوط به گریه کردن سربازان آمریکایی که به دست این کشور دستگیر شده بودند را منتشر کرد.

 

 

در ادامه این گزارش آمده است: مجموعه تصاویری که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، نشان می دهند دست کم یکی از سربازان آمریکایی که اخیرا توسط ایران دستگیر شدند، درحال گریه کردن است.

 

 

واشنگتن فری بیکن افزود: این تصاویر به همراه یک ویدئو توسط رسانه های رسمی ایران منتشر شده و روز چهارشنبه توسط خبرنگاران ایرانی در توییتر هم به اشتراک گذاشته شد.

 

 

براساس این گزارش، تصاویر گریه کردن آمریکایی ها در کنار تصاویر دیگری منتشر شده که نشان می دهند نیروهای نظامی ایران، سربازان آمریکایی را به زور اسلحه دستگیر کرده و آنان را مجبور ساخته اند دستانشان را بالای سر برده و روی قایق خود زانو بزنند.

 

 

این رسانه مطرح آمریکایی نوشت: ایران اوایل سال جاری [میلادی] 10 سرباز آمریکایی را که وارد آب های سرزمینی این کشور شده بودند دستگیر کرد.

 

 

واشنگتن فری بیکن افزود: ارتش آمریکا پس از این حادثه فاش ساخت که سربازانش به زور اسلحه توسط نیروهای سپاه پاسداران دستگیر شده و سیم کارت ها و دیگر فن آوری های همراه آنان ضبط شده بود.

 

 

 در پایان این نوشتار آمده است: مقامات دولت باراک اوباما از جمله جان کری، وزیر امور خارجه، پیشتر از ایران تشکر کرده و رفتار خوب ایرانی ها با سربازان بازداشت شده آمریکایی را که صبح روز بعد توسط مقامات ایرانی آزاد شدند، ستوده بودند.

  • ۹۴/۱۱/۲۲
  • amirreza mahabadi

سربازان آمریکایی

گریه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی