اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی
پول گردشگران ایرانی در جیب حامیان داعش؛
درخواست سردار سلیمانی از ایرانی‌ها برای پیوستن به کمپین تحریم/ مسؤول راهیان نور: به این چند کشور نروید
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج از کمپین ایرانی تحریم سفر به کشورهای حامی داعش حمایت کرد.
سردار یعقوب سلیمانی درخواست سردار سلیمانی از ایرانی‌ها برای پیوستن به کمپین تحریم/ مسؤول راهیان نور: به این چند کشور نروید
به این مطلب امتیاز دهید
100% 0%

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج از کمپین ایرانی تحریم سفر به کشورهای حامی داعش حمایت کرد و گفت: کشورمان پتانسیل زیادی برای جذب گردشگری دارد و نیاز است با اطلاع‌رسانی و آگاهی موجب جذب مردم به بازدید از این مکان‌ها شویم.

 

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، گفت: یکی از حوزه‌هایی که می‌تواند از دفاع مقدس دریافت ویژه داشته باشد، گردشگری است. این حوزه می‌تواند و باید با انتخاب شیوه تعاملی به خدمات متقابل گردشگری ــ دفاع مقدس برسد و هم از این معدن فیاض بهره گیرد و هم با تولید و نشر دریافت‌ها، در خدمت این فراز بلند و تمدن‌ساز تاریخ ایران قرار گیرد.

 

وی افزود: گردشگری جنگ هم در قالب راهیان نور اقدامی مقدس است و هم در فرم گردشگری می‌تواند جلوه‌ای دیگر از جنس زیارت را فرانگاه مردمان کنجکاو قرار دهد و باز می‌تواند معنوی‌ترین و حلال‌ترین فرصت گردشگری را برای مردمانی فراهم کند که گردشگری را برای دریافت پیام «سیروا فی الارض» می‌خواهند تا با دریافت‌های نو، به تجلیات تازه خداوندی برسند.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در ادامه با اشاره به تشکیل کمپین تحریم سفر به کشورهای حامی داعش گفت: کشورهایی همچون ترکیه، عربستان و امارات که مستقیم و غیرمستقیم از داعش حمایت می‌کنند باید از فهرست گردشگری ایرانیان حذف شوند؛ چرا که سرمایه‌هایی که ایرانیان به‌عنوان یک گردشگر به این کشورها می‌برند، مستقیم و غیرمستقیم در حمایت از داعش صرف می‌شود.

 

سردار سلیمانی افزود: داعش با حمایت‌های عربستان، ترکیه و امارات و کشورهای غربی شکل گرفته است و تحریم کردن آنها می‌تواند مانع سرازیر شدن سرمایه گردشگران به این کشورها شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: کشور روسیه بعد از اتفاقاتی که اختلافاتی که با ترکیه پیدا کرد، ورود گردشگران خود به این کشور را ممنوع اعلام کرد و تشکیل این کمپین در ایران می‌تواند مانع حضور گردشگران به این کشورها شود./تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی