اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی
 مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: جمهوری اسلامی ایران 14 دپوی زیرزمینی به نام 14 معصوم در عمق 30 تا 500 متر در اختیار دارد.

 سردار حسن کریم پور در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان اظهار کرد: در این دپوها به هر میزان که تجهیزات لازم باشد نه یکی و نه دو تا بلکه به هر میزان نیاز باشد، اگر از هر کشوری به سمت ایران یک موشک شلیک شود این مراکز به‌ صورت اتوماتیک تمام مراکز مهم کشور حمله‌کننده را موشک‌باران می‌کند.

وی افزود: روی کره زمین تنها کشوری که تمام مساحت کشورش را پازل 20 کیلومتر در 20 کیلومتر قرار داده و وسطش پدافند گذاشته که اگر تعداد این پدافندها به 5 هزار و 500 عدد برسد، سامانه پدافندی کشور تکمیل می‌شود، ایران است و در حال حاضر 3هزار و500 تا دایر است و هیچ هواپیمایی نمی‌تواند وارد جمهوری اسلامی ایران شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی سرمِس که تمام تلاش دشمن و آمریکا بود وارد ایران شد، ایران توانست نزدیک نطنز آن را مورد هدف قرار داده و زمین گیر کند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با طرح این سوال که «چرا عربستان سعودی که روزانه 6 میلیون بشکه نفت را مجانی به آمریکا می‌دهد قیمت نفت را از 118 دلار به 46 دلار رساند؟»، گفت: برخی، در پاسخ به این سوال می‌گویند برای این‌که اقتصاد ایران دچار مشکل شود. مگر ایران چقدر نفت صادر می کند، ایران یک میلیون و 170 هزار بشکه نفت صادر می‌کند، آمریکا از دل شن و ماسه توسط 56 شرکت نفت استخراج می‌کند و برایش 46 دلار تمام می‌شود همین آمریکا برای اولین بار نفتش را ملی اعلام کرده و چون خودکفا شده در آینده نزدیک از خاورمیانه خواهد رفت.

وی با بیان این‌که «بساط آمریکا از خاورمیانه در حال برچیده شدن است»، تصریح کرد: اگر آمریکا از خاومیانه برود اولین کشوری که فرو می ریزد عربستان است، عربستان آمد نفتش را با رقابت همان شرکت‌ها در اختیار آمریکا داد و التماس کرد که از منطقه نرود، و 840 میلیارد دلار در کشورهای اروپایی و آمریکایی دارد و می‌گوید نصفش را خرج می‌کنم تا آن شرکت‌ها شکست بخورند تا دوباره امریکا نیاز به منطقه داشته باشد؛ لذا آمریکا دارد از منطقه می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: عوامل دستی آمریکا دو عنصر هستند، یکی جریان وهابیت که القاعده و النصره است و یکی جریان بالا که می گوید امپراطور عثمانی به رهبریت آتاتورک در ترکیه است، که این دو جریان دو شمشیر دارند شمشر داعش به دست آتاتورک و شمشیر القاعده به دست وهابیت است.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: در آینده نزدیک امپراطور عثمانی از منطقه خاورمیانه به سمت اروپای شرقی می‌رود، به عبارتی دیگر مأموریتی که آتاتورک‌ها می‌خواستند بر خاورمیانه تسلط داشته باشند و کشوری مثل سوریه جلوی آن‌ها ایستاد و نتوانستد تسلط پیدا کنند حالا مأموریتش به سمت اروپای شرقی است.

وی با تأکید بر این‌که «بساط داعش و امثال آن‌ها جمع خواهد شد»، اظهار کرد: از آن‌جایی که شهادت‌طلبی برای مبارزه با استکبار از ایران زیاد است؛ لذا جنگ در ائتلاف ما یک جنگ جبهه‌ای است و باید افراد متخصص را از ایران اعزام کنیم؛ زیرا در دو قسمت درگیری داریم یکی مدافعان حرم و دیگری در ائتلاف است که در بحث ائتلاف باید افراد متخصص را اعزام کنیم.

وی تأکید کرد: داعش در طی دو ماه آینده به درک واصل خواهد شد برای این‌که مأموریت داعش‌ها در خاورمیانه تمام شده است و نمونه آن ارزانی قیمت نفت است، قدرت جمهوری اسلامی تا جایی پیش رفته که آمریکا دارد از منطقه می‌رود و با التماس می‌گوید که اسرائیل من را چه کار می‌خواهید بکنید؟

کریم پور اظهار کرد: علم بسیجی و علم ایرانی در دنیا حرف اول را می‌زند. مثال آن را در بحث هوا و فضا، ژنتیک، دیجیتال و هسته‌ای و بسیاری از موارد دیگر می‌توانید مشاهده کنید.

  • ۹۴/۰۹/۰۵
  • amirreza mahabadi

سپاه قدس

فرمانده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی