اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

هشدار فرمانده کل سپاه به برخی مسئولان

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ب.ظ
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سرنوشت انقلاب اسلامی به آراء مردم بستگی دارد، گفت: نباید انقلاب اسلامی ایران به دست افرادی سپرده شود که مقابل فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی حرف دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، سردار سرلشکر پاسدار‌ محمدعلی جعفری بعد از ظهر امروز در همایش بررسی ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در حسینیه عاشقان کربلای این شهرستان اظهار کرد: همه دستاوردهای حال حاضر نظام اسلامی ایران را مدیون شهدا انقلاب اسلامی ایران هستیم.
 
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که راه این شهدای گرانقدر را حفظ کرده و‌ درک عمیقی از انقلاب اسلامی ایران داشته ‌و به تکلیف انقلابی خویش به خوبی عمل کنیم.
 
*هیچ انقلابی پس از پیروزی سابقه این همه بقا و ماندگاری را نداشت
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به گذشت بیش از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: گذشت 38 سال، زمان زیادی برای یک انقلاب است، هیچ انقلابی پس از پیروزی سابقه این همه بقا و ماندگاری را نداشت، بزرگترین انقلاب‌ها پس از 15 تا 20 سال به انحراف کشیده شد و از اهدافی که انقلابیون داشتند دور شد.
 
‌وی در تشریح علت‌ موضوع گفت: ‌‌وقتی انقلابیون در حاکمیت قرار می‌گیرند محافظه کار می‌شوند و انقلابیونی که در حاکمیت قرار نمی‎گیرند به دلیل کهولت سن دچار مسائل مادی و دنیایی شده و از انقلاب اسلامی فاصله می‌گیرند، ولی در انقلاب اسلامی ما این اتفاق نیافتد.
 
وی با بیان اینکه ‌در انقلاب اسلامی ریزش داشتیم ولی میزان رویش‌ها بیشتر بود، اظهار داشت: روز به روز پیوند بین مردم و رهبر انقلاب اسلامی ایران بیشتر شد و به دلیل دینداری، مذهب اعتقاد به فرهنگ عاشورا و گره خوردن انقلاب اسلامی با عاشورا شاهد ماندگاری انقلاب اسلامی ایران بودیم.
 
*قرار گرفتن انقلاب در مسیر اصلی را مدیون رهبر انقلاب اسلامی و مردم هستیم
 
جعفری با اعلام اینکه بعد از گذشت 38 سال، انقلاب اسلامی روی خط دقیق اولیه و صراط مستقیم در حال حرکت است، بیان داشت: قرار گرفتن انقلاب در مسیر اصلی را مدیون رهبر انقلاب اسلامی و مردم هستیم.
 
وی با بیان اینکه رهبری‌ و مردم به ‌نقش تعیین‌کننده در ماندگاری انقلاب اسلامی داشته‌اند، تصریح کرد: اما مسئولان در این مسیر متاسفانه نتوانستند نقش خوبی ایفا کنند و اگر مسئولان همراه انقلاب اسلامی ایران بودند مسیرهای پیشرفت انقلاب بسیار بیشتر از این چیزی بود که در حال حاضر شاهد هستیم.
 
فرمانده سپاه پاسداران یادآور شد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پیشرفت علمی، دفاعی و امنیت است، عامل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران امام امت و امت مسلمان ایران اسلامی است که به صورت معجزه‌وار انقلاب اسلامی را سطح جهان به خوبی رواج دادند و روز به روز ارتباط بین امام امت و امت در حال تقویت است.
 
*صدور انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس آغاز شد
 
وی با اعلام اینکه صدور انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس آغاز شد، گفت: آمریکا با هدف کنترل و مهار انقلاب اسلامی جنگ را به ما تحمیل کرد، ولی خود امام راحل فرمودند که در جنگ انقلاب‌مان را به جهان صادر کردیم، در جنگ همه کشورها مقابل ایران اسلامی ایستادند و مردم بر اساس اصول اسلامی پشت سر رهبر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفتند و زمینه صدور انقلاب اسلامی فراهم شد.
 
جعفری یادآور شد: ایستادگی مردم ایران در دوران دفاع مقدس باعث شد که امروز انقلاب اسلامی در عراق، سوریه، لبنان، لیبی، فلسطین و غزه یکی از مطالبات جدی مردم این کشور‌ها باشد و مردم این کشورها به انقلاب اسلامی ایران پیوستند.
 
وی اضافه کرد: بسیاری از انسان‌های آزاده جهان به این نتیجه رسیدند که انقلاب اسلامی ایران بهترین الگو برای ایستادگی در برابر ظلم و ستم غربی‌هاست و حتی بسیاری از مردم به صورت انفرادی انقلاب اسلامی ایران را درک کردند.
 
*ایستادگی در برابر آمریکا و اسرائیل مطالبه برخی کشورهای منطقه شده است
 
فرمانده سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: به برکت امام امت و امت امروز بسیاری از انسان‌های آزاده جهان و منطقه خاورمیانه به صورت امت واحد حول انقلاب اسلامی ایران ایستادگی در برابر آمریکا و اسرائیل را مهمترین هدف خویش می‌دانند و این موضوع دستاورد بسیار بزرگی است.
 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای دو بعد بیرونی و داخلی است، افزود: در بعد بیرونی انقلاب اسلامی به اهدافی که داشت به خوبی رسید و انقلاب اسلامی به خوبی در حال صادر شدن است، در بعد داخلی نظام اسلامی باید تحرکات بیشتری انجام شود.
 
جعفری یادآور شد: در داخل کشور هنوز کارهای زیادی است که باید انجام شود که از جمله آن استقرار نظام اسلامی در سطح ادارات و ارگان‌های دولتی است.
 
*انقلاب اسلامی ایران ‌به هیچ عنوان از بین نمی‌رود
 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت قرار گرفتن در پناه اسلامی به هیچ عنوان از بین نمی‌رود، افزود: دشمن تا کنون تلاش‌های زیادی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را در برنامه کاری خویش قرار داد ولی کمترین موفقیت در این زمینه کسب کرد.
 
فرمانده سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: برای اسلامی شدن ادارات و نهادها باید به صورت همه جانبه اقدام اساسی انجام شود، انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای در حال پیش‌روی است، در داخل نظام 80 درصد مردم معتقد به اصول انقلاب اسلامی، مجری سیاست‌های رهبر انقلاب اسلامی و سیاست ضداستکباری نظام اسلامی را قبول دارند، از جانب مردم مشکلی متوجه انقلاب اسلامی ایران نیست، مشکل ما عده‌ای از افرادی که ادای انقلابی بودن را دارند ولی وقتی در حاکمیت قرار می‌گیرند به دنبال منافع حزبی و معتقد به اصلاح جامعه منهای استفاده از منویات اسلام هستند.
 
*برخی از مسئولان ‌معتقدند ‌غربی‌ها باید برای ایران امنیت و آسایش ایجاد کنند
 
وی بیان داشت: برخی از مسئولان اعتقاد دارند که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، دیگر از لباس انقلابی بودن خارج شویم به قول خودشان رسیدگی به مردم را یکی از وظایف اصلی خودشان اعلام می‌کنند ولی در عمل با پناه گرفتن به شعار حمایت از مردم چشم به کمک غربی‌ها دوختند و معتقدند که غربی‌ها باید برای ما امنیت، آسایش ایجاد کند و این در حالی است که رهبر انقلاب اسلامی ایران بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند، اقتصادی که زمینه توسعه همه جانبه کشور را فراهم می‌کند.
 
جعفری با اشاره به جریان فتنه 88 که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را مطرح کرده بودند، افزود: این افراد که تعداد آنها اندک بود معتقد بودند که ما فقط به فکر مردم خودمان باشیم و این در حالی است که ماهیت انقلاب اسلامی ایران شعار ظلم‌ستیزی است، اگر قرار باشد انقلاب اسلامی ایران فقط به فکر مردم خویش باشد پس تکلیف شعار ظلم‌ستیزی ‌چیست، و این در حالی است که این افراد در عمل به فکر مردم نبودند.
 
*ماندگاری انقلاب اسلامی ایران مساوی با توسعه دین خدا در روی کره زمین است
 
وی یادآور شد: برخی اعتقاد دارند وقتی در حاکمیت قرار گرفتیم با چشم دوختن به غربی‌ها به مردم برسیم، آنها معتقدند که غرب برای ما آسایش و امنیت ایجاد می‎کند.
 
جعفری خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران زمانی می‌تواند در درون کشور به رشد و بالندگی برسد که نگاه حمایت گرفتن از غرب برداشته شود و دستگاه‌های ما مبنی بر دیدگاه‌های اسلامی به فکر رفع مشکلات مردم باشند.
 
وی تاکید کرد: ماندگاری انقلاب اسلامی ایران مساوی با توسعه دین خدا در روی کره زمین است، جمهوری اسلامی ایران بدون انقلاب اسلامی معنی ندارد و این موضوع یکی از مواردی بود که امام راحل بارها روی این موضوع تاکید داشتند.
 
*عامل ماندگاری انقلاب اسلامی در حال حاضر شرکت در انتخابات و نیز درست انتخاب کردن است
 
فرمانده سپاه پاسداران یادآور شد: رهبر انقلاب اسلامی ایران به خوبی عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را در سخنان متعدد خویش مطرح کردند، عامل ماندگاری انقلاب اسلامی در حال حاضر شرکت در انتخابات و نیز درست انتخاب کردن است، همه چیز انقلاب اسلامی ایران در دست مردم است.
 
وی اضافه کرد: مردم‌سالاری دینی به خوبی در کشور ما اتفاق می‌افتد، دموکراسی‌ترین حکومت روی زمین  انقلاب اسلامی ایران است، به عنوان نمونه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از 12 هزار نفر و در انتخابات ریاست جمهور نیز فقط 6 نفر پس از بررسی صلاحیت‌ها با همدیگر رقابت کردند.
 
فرمانده سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: در کشور ما در 22 بهمن رفراندوم انقلاب اسلامی برگزار می‎شود و در پای صندوق رای مردم به نقش آفرینی می‎پردازند.
 
*تندروهای مجلس ششم طرح توقف شعار انقلاب اسلامی را مطرح کردند
 
وی با اشاره به مشکلاتی که برای کشور در مجلس ششم ایجاد شد، گفت: در دوران اصلاحات تندروهای این جریان طرح توقف شعار انقلاب اسلامی را مطرح کردند، برخی از افرادی که محتاط‌تر بودند، به این تندروها اعلام کردند شما پای هدف‌تان بایستید ولی کمی عاقلانه‎تر رفتار کنید، ولی اهداف این جریان لو رفت و کاری نمی‎توانستند انجام دهند، در مجلس ششم عده‌ای تحصن کردند که جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند.
 
جعفری در تشریح افراد انقلابی گفت: اگر نگاه مسئولان برای پیشرفت کشور به سمت و سوی غرب دوخته شد این افراد نمی‎توانند انقلابی باشند، برخی‌ها که نگاه به غرب دارند می‌توانند عامل نفوذ در کشور باشند.
 
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی ایران تکلیف ما را در انتخابات به خوبی روشن کردند، افزود: شرکت در انتخابات و درست انتخاب کردن راه ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.
 
* نباید انقلاب اسلامی به دست افرادی سپرده شود که مقابل فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی حرف دارند
 
فرمانده سپاه پاسداران یادآور شد: اگر بفهمیم رای ما چه اثری دارد به آسانی از رای خودمان نمی‌گذشتیم، سرنوشت انقلاب اسلامی به آراء مردم بستگی دارد، نباید انقلاب اسلامی ایران به دست افرادی سپرده شود که مقابل فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی حرف دارند، کسانی که در مجلس ششم تحصن کردند به بهانه کمک به مردم به فکر قدرت‌طلبی خویش بودند کسی می‎تواند به فکر مردم باشد که تفکر دینی داشته باشد، دینداران واقعی برای کمک به مردم از جان و مال و قدرت می‎گذرند و این موضوع باید مورد نظر قرار گیرد.
 
وی در پایان گفت: در طرح نفوذ دشمن لازم نیست که آمریکایی در داخل کشور مسند قدرت و کرسی را به دست بگیرد همین که فرد ایرانی نگاه به غرب داشته باشد و صاحب کرسی باشد نفوذ انجام شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی