اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

داعش: زنان روسی را به نکاح خود در می‌آوریم

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ
گروه تروریستی داعش با انتشار فیلمی اعلام کرد به زودی حملاتی را در روسیه انجام می‌دهد. سپس زنان روسی را به عقد خود درآورده و فرزندانشان را به بردگی می‌برد.
باشگاه خبرنگاران: گروه تروریستی داعش با انتشار فیلمی، روس‌ها را به نکاح و اسارت زنان و فرزندانشان تهدید کرد.

به گزارش کریستین‌تودی، گروه تروریستی داعش با انتشار فیلمی اعلام کرد به زودی حملاتی را در روسیه انجام می‌دهد. سپس زنان روسی را به عقد خود درآورده و فرزندانشان را به بردگی می‌برد.

این فیلم 2 هفته پس از اینکه داعش مسئولیت انفجار هواپیمای روسی در صحرای سینا را بر عهده گرفت، منتشر شد. به گزارش "میل‌آنلاین" این فیلم شامل تصاویر وحشتناکی از قتل و جنایت این گروه تروریستی است.

گروه تروریستی داعش در این فیلم مدعی شد: "شیران خفته بیدار شده‌اند و شمشیرها را برافراشته‌اند. ای کفار شما ذره‌ای شجاعت ندارید. صدای شما دیگر شنیده نخواهد شد. به زودی به سرزمین‌های شما می‌آییم و بر آنها تسلط می‌یابیم. اقیانوسی از خون به پا می‌کنیم، زنان شما را به عقد خود در‌می‌آوریم  و فرزندانتان را به بردگی می‌بریم."
  • ۹۴/۰۸/۲۵
  • amirreza mahabadi

داعش

زنان روسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی