اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

آخرین نفس های داعش در الرمادی

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

آخرین نفس های داعش در الرمادی

اخبار داعش  : «عثمان الغانمی» رئیس ستاد مشترک ارتش عراق اعلام کرد که دشمن نفس‎های پایانی خود را در الرمادی می کشد.
آخرین نفس های داعش در الرمادی اتاق خبر 24

وی در نوار ویدئویی که وزارت دفاع عراق آن را در سایت خود پخش کرده است، اعلام کرد که عملیات آزادی شهر الرمادی مرکز استان الانبار بر اساس طرح و برنامه و جدول زمانی پیش می رود.

به گزارش خبرگزاری الفرات‎نیوز، رئیس ستاد مشترک ارتش عراق گفته که عملات محاصر این شهر از چهار محور با پشتیبانی یگان توپخانه ای و حمایت نیروی هوایی صورت گرفت.

الغانمی افزود: دشمن در الانبار عقب نشینی کرد و نفس های آخر خود را می کشد، به گونه ای که قادر به درگیری با نیروهای عراقی نیستند و زمانی که نیروهای عراقی پیشروی می کنند، عناصر تروریستی در حالی که سلاح و مهمات خود را رها می کنند، کورکورانه عقب نشینی می کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: این نشانه خوبی است که الانبار طی روزهای آینده آزاد می شود و پس از آن به سراغ دیگر مناطق خواهیم رفت.

نیروهای عراق طی هفته‎های گذشته بر بیشتر مناطق اطراف شهر الرمادی که داعش از اواسط ماه می گذشته بر آن سیطره پیدا کرد، مسلط شدند.

«صباح کرحوت» رئیس شورای استانداری استان الانبار عراق چند روز گذشته تاکید کرده بود که نیروهای ارتش، پلیس و اداره مبارزه با تروریسم در چهار محور در اطراف الرمادی مرکز استان الانبار مستقر شدند .

سرتیپ «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک در عراق روز سه شنبه گذشته اعلام کرد که نیروهای عراقی توانستند 80 درصد از استان الانبار را از دست داعش آزاد کنند.

وی به خبرگزاری دولتی عراق «واع» گفته بود که «نیروی های مشترک پس از تسلط بر مرکز شهر الرمادی، به پیشروی چشمگیری در عملیات آزادسازی استان الانبار رسیدند.»

  • ۹۴/۰۸/۱۸
  • amirreza mahabadi

الرمادی

داعش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی