اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

مهندسان ایرانی درجنگ بامهندسین اسرائیل!

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ب.ظ

از سال ۱۹۷۹ تا امروز تعداد دانشگاه ها و دانشجویان ایران ۲۰ برابر شده است درحالی که این عدد برای اسراییل سه ونیم برابر است!"

مهندسان ایرانی درجنگ بامهندسین اسرائیل!
به گزارش افکارخبر، روزنامه هاآرتص (Haaretz) چاپ رژیم صهیونیستی در مقاله ای به بررسی پیشرفت های نظامی ایران و فاصله ای که میان جمهوری اسلامی و این رژیم وجود دارد پرداخت و اذعان کرد که ایران این فاصله را کم کرده است و از فناوری اسراییل را گرفته است.


این روزنامه با اشاره به صحبت های از هرزی هالوی، رئیس سازمان اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در یک جلسه خصوصی نوشت: "ایران و اسراییل درگیر یک جنگ فناوری شده اند که در آن جمهور اسلامی به سرعت درحال پر کردن خلا و فاصله کیفیتی میان خود و اسراییل است."


هرزی هالوی در اظهاراتی وقیحانه اشغال اراضی فلسطین را جنگ برای استقلال توصیف کرده و گفت: "اگر این نگرانی و ترس حاصل شده از پخش شدن تصاویر حملات فلسطینیان به اسراییلی ها در سال ۱۹۴۸ نیز وجود داشت، اسراییل قادر به پیروز شدن در جنگ استقلال نبود!"


هاآرتص با اشاره به سخنرانی وی در دانشکده مدیریت بانک روچیلد در تل آویو نوشت خبر داد که بخش اطلاعاتی ارتش این رژیم عملیاتی را در آخرین دقایق اجرا، لغو کرد؛ وی در اظهارات خود جزییات اطلاعاتی زیادی را ارایه نکرد ولی مطالبی را مطرح کرد که هرگز توسط یک افسر ارشد ارتش این رژیم در عموم بیان نشده بود.


هالوی درباره جنگ با ایران مدعی شد: "اگر از من بپرسید آیا ده سال دیگر با ایران وارد جنگ خواهیم کرد، جواب حیرت آور من به شما این خواهد بود که ما هم اکنون درگیر جنگ با ایران هستیم. ما با ایران جنگ فناوری داریم. مهندسان ایران با مهندسان ما جنگ فناوری به راه انداخته اند که هر روز محسوس تر می شود."


هاآرتص درباره جنگی که وی از آن سخن می گفت نوشت: "این جنگ بر سر مسایل اطلاعاتی، تسلیحاتی و ظرفیت های نظامی است. هالوی در اظهارات بدبینانه گفت که امروز ما دست برتر را داریم ولی ایران در حال نزدیک شدن است. از سال ۱۹۷۹ تا امروز تعداد دانشگاه ها و دانشجویان ایران ۲۰ برابر شده است درحالی که این عدد برای اسراییل سه ونیم برابر است!"


وی حضور جوانان ایرانی در رشته های علمی، فناوری، مهندسی و ریاضیات را سرسام اور توصیف کرده و مدعی شد: "جنگ بعدی برای جبهه داخلی اسراییل بسیار بدتر خواهد بود. مسئله اصلی در جنگ های امروزی آگاه بودن است. مسئله این نیست که چند نفر کشته شوند یا چقدر پیشروی انجام شود، بلکه نحوه نقل شدن داستان جنگ است."


هرزی هالوی با بیان اینکه شهرک نشینان و مقامات صهیونیست با مشاهده ویدئوها حملات چاقویی فلسطینیان باعث شست وشوی مغزی آنها شده گفت: "برای بخش جاسوسی ارتش، بدست آوردن منابع اطلاعاتی نسبت به یک یا دو دهه قبل بسیار سخت تر شده است زیرا فناوری تغییر کرده است. نه تنها هزینه فناوری امروزه بالاتر رفته بلکه تاریخ انقضای آن نیز کوتاه تر شده است."


این ژنرال صهیونیست در اظهارات جالب توجهی گفت: "اگر بیست سال پیش موفقیت اطلاعاتی به دست می آوردید برای پنج تا هفت سال بعدی تامین بودید ولی اکنون هرچقدر هم سخت کار کنی و جان مردم را به خطر بیاندازی، هرچه بدست بیاوری زود منقضی می شود."


هالوی که قصد ترساندن مخاطبان خود که عموما از مسئولین آموزشی این رژیم بودند را داشت درباره داعش گفت: "به ظاهر سنتی داعش نگاه نکنید، آنها از پیشرفته ترین فناوری ها استفاده می کنند. سامانه های ارتباطی و مخابراتی پیشرفته آنها قادر به رمزگذاری فوق العاده روی پیامهایشان است." البته باید به این مقام نظامی متذکر شد که اگر چنین بود چگونه روسیه در عرض یک ماه نیمی از توان داعش در سوریه را نابود کرد!
  • ۹۴/۰۸/۱۳
  • amirreza mahabadi

اسرائیل

ایرانی

مهندسان

مهندسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی