اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی
خبرگزاری میزان- یک شهرک نشین صهیونیست یکشنبه شب گذشته در مجتمع تجاری شهر کریات آتا واقع در شرق حیفا صهیونیست دیگری را که فکر می کرد عرب است، با ضربات چاقو به شدت مجروح کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی یدیعوت أحرونوت، یک شهرک نشین صهیونیست با نزدیک شدن به صهیونیست دیگر در مجتمع تجاری شهر "کریات آتا" او را از پشت با چاقو مورد حمله قرار داد و با این خیال که او عرب است، پا به فرار گذاشت.

بنابر این گزارش، تصاویر ویدیوئی مربوط به این عملیات نشان می دهد که این فرد صهیونیست شهرک نشین مهاجم را تحت تعقیب قرار داده و چندین ضربه به کمر و پهلوی وی وارد می کند.

نظامیان صهیونیستی هم طی یک ماه گذشته در چندین مورد صهیونیست ها را به خیال اینکه عرب هستند و قصد اجرای عملیات ضد صهیونیستی را دارند، هدف قرار داده است که تاکنون 3 صهیونیست در جریان این حوادث به هلاکت رسیده و شماری دیگر هم زخمی شده اند.
  • ۹۴/۰۸/۱۱
  • amirreza mahabadi

سرد

سلاح

صهیونیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی