اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

مصاحبه تطهیر کننده"آرمان" با زن فتنه گر

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ب.ظ
تطهیر فتنه گران همچنان دستور کار روزنامه های زنجیره ای؛
مصاحبه تطهیر کننده"آرمان" با زن فتنه گر
روزنامه اصلاح طلب آرمان با فخرالسادات محتشمی‌پور فعال فتنه 88 که همچنان مشغول فتنه گری و ارتباط با عناصر ضد انقلاب خارج از کشور است مصاحبه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت  انقلاب نیوز؛ روزنامه زنجیره ای اصلاح طلب "آرمان" پیرو مواضع مشکوک گذشته اش و در تطهیر جریان فتنه و فتنه گران در شماره امروز خود مصاحبه ای را با فخرالسادات محتشمی‌پور از فعالین فتنه 88 و همسر مصطفی تاج زاده کرده است که بسیار قابل توجه است.

 
روزنامه زنجیره ای "آرمان" در این مصاحبه با محتشمی‌پور از او به عنوان فعال حوزه زنان یاد کرده است(!) و به با حمله به نمایندگان زن مجلس نهم و تخریب آنها سعی در برجسته کردن محتشمی‌پور به عنوان یک فعال حقوق حوزه زنان و سیاست مدار داشته است.
 
فخرالسادات محتشمی‌پور از اعضای حزب منحله مشارکت و از فتنه گران جریان جنبش لجنی است که در سال 89 و در جریان فتنه به دلیل ارتکاب جرایم مختلف اقدام علیه امنیت ملی دستگیر شده است.
 
وی در فروردین ماه ۱۳۹۰ در بند انفرادی زندان اوین دست به اعتصاب غذا زد و چند روز پس از اعتصاب غذا پس از بیهوشی به بیمارستان منتقل شد که بلافاصله این اقدام دشمن شادکنش مورد تفقد و تشویق شبکه های ضد انقلاب قرار گرفت و سوژه و خوراک تبلیغاتی ضد انقلاب بر علیه نظام شد.
 
فخرالسادات محتشمی‌پور اکنون همچنان ارتباط با عناصر ضد انقلاب را حفظ کرده و یادداشت نویس سایت های ضد انقلاب است و بارها با شبکه های معاند بر علیه نظام مصاحبه کرده است و با انتقال اخبار مصطفی تاج زاده به ضد انقلاب خوراک تبلیغاتی شبکه های ضد انقلاب را مهیا کرده است.
 
http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/6596526.jpg
  • ۹۴/۰۸/۰۶
  • amirreza mahabadi

آرمان

زن

فتنه گر

مصاحبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی