اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

جولان کامیکازاهای ایرانی حزب‌الله و پهپادهای روسیه بر فراز آسمان سوریه

یک روزنامه آمریکایی نوشت: بکارگیری پهپادها اسلحه‌ای دیگر برای بشار اسد علیه گروه‌های مختلف شورشی است که برخی از آن‌ها با آمریکا هماهنگ هستند.

خبرگزاری فارس: جولان کامیکازاهای ایرانی حزب‌الله و پهپادهای روسیه بر فراز آسمان سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  هم اینک شورشیان ضد دولتی سوریه با حملات پهپادهای روس و ایرانی که در خدمت نیروی مقاومت حزب الله لبنان قرار دارد، مواجه شده‌اند.

به نوشته روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز یکی از فرماندهان گروه احرار الشام، از مخالفان دولت «بشار اسد» رییس جمهور سوریه تاکید نمود این پهپادها چون تله‌های انفجاری عمل می‌کنند.

به نوشته واشنگتن تایمز، اینک این پهپادها چالشی دیگر علیه شورشیان ضد دولتی سوریه شده‌اند. منابع مختلف محل برخاستن این پهپادها را پایگاه هوایی لاذقیه عنوان داشته و آن‌ها را متعلق به روسیه و ایران نام نهادند.

این روزنامه با اشاره به منشا ایرانی پهپادهای حزب‌الله لبنان فعال در عملیات سوریه نوشت: ایران سال گذشته زرادخانه رو به رشد پهپادهای کامیکازای خود را به رخ کشید و حتی تهدید کرد در صورت لزوم از آن‌ها علیه نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس استفاده خواهد کرد.

 واشنگتن تایمز در خاتمه نوشت: بکارگیری پهپادها اسلحه‌ای دیگر برای بشار اسد علیه گروه‌های مختلف شورشی است که برخی آن‌ها با آمریکا هماهنگ هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی