اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی
خبرگزاری میزان-معاون عملیات سپاه با اشاره به تلاش گروهک‌های تکفیری برای مخدوش کردن چهره اسلام ناب محمدی با فعالیت‌های غیرانسانی، گفت: شیعه و سنی باید در کنار هم به تقویت اسلام و حفظ وحدت خویش توجه داشته باشند.
روایت معاون عملیات سپاه از تلاش گروهک‌های تکفیری برای مخدوش کردن چهره اسلامبه گزارش گروه سیاسی میزان، سردار مهدی ربانی در رزمایش «الی بیت‌المقدس» اظهار کرد: دفاع مقدس اوج ایستادگی مردمی بود که باورهای خویش را به قیام الهی عاشورا پیوند زدند و با اطاعت از ولایت‌فقیه در مقابل دنیای کفر ایستادند.

وی بیان داشت: قیام سیدالشهدا (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و انقلاب اسلامی نشأت گرفته از قیام امام حسین (ع) است.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر حفظ آمادگی نیروهای مردمی در برابر تهدیدات مختلف دشمن، گفت: نیروهای مردمی باید همواره با حفظ و ارتقای توان خویش برای ایستادگی در مقابل هرگونه تهدید احتمالی آمادگی داشته باشد.

ربانی خاطرنشان کرد: نیروهای بسیج چنانچه در دوران دفاع مقدس با دست خالی توانمندی و هیبت خود را به رخ جهانیان کشیدند و امروز نیز باید با همان روحیه در صحنه حضور داشته باشند.

وی حفظ وحدت بین شیعه و سنی را مورد تأکید قرار داد و افزود: مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید با حفظ وحدت خویش در مقابل انحرافات و گروهک‌های افراطی ایستادگی کنند.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش گروهک‌های تکفیری برای مخدوش کردن چهره اسلام ناب محمدی با فعالیت‌های غیرانسانی، بیان داشت: شیعه و سنی باید در کنار هم به تقویت اسلام و حفظ وحدت خویش توجه داشته باشند تا اسلام ناب محمدی در جهان گسترش یابد.

ربانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز برای سایر ملل آزاده دنیا مورد الگوبرداری قرار گرفته است و تفکر بسیجی مرزها را درنوردیده و شکل‌گیری نیروهای مردمی همچون بسیج در کشورهای مختلف موجب شکست خوردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان شده است.
  • ۹۴/۰۸/۰۱
  • amirreza mahabadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی