اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی
قم - استاندار قم با بیان اینکه در هفته‌های گذشته برخی حرکات غیرقانونی نظم و انضباط قم را بر هم زد، گفت: این اقدامات تا اندازه‌ای موجب سلب آرامش فضای استان شد که بزرگان دین نسبت به آن انتقاد داشتند.

به گزارش جنرال نیوز، سید مهدی صادقی عصر دوشنبه در جلسه شورای ادارای استان قم که در تالار معصومیه قم برگزار شد با اشاره به انتخاب معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری قم اظهار داشت: انتخاب مسئول این سمت به خاطر حساسیت‌هایی که این پست دارد؛ کمی طولانی شد که خوشبختانه امروز به سرانجام رسید.

وی بیان داشت: در انتخاب معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، نگاه ما شایسته سالاری و درون سیستمی بوده است که در ‌‌نهایت به این جمع بندی رسیدیم که آقای جمالی را به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری معرفی کنیم.

استاندار قم تغییر معاون امور عمرانی استانداری قم را نیز به دلیل درخواست‌های آقای دلاوری معاون سابق امور عمرانی عنوان کرد و افزود: با توجه به نگاه دورن استانی که در انتخاب همکاران خود داشتیم و به دلیل اینکه مهندس بهشتی در مسئولیت مدیرکل راه و شهرسازی استان موفق بود وی را به عنوان معاون امور عمرانی استانداری منصوب کردیم.

جایگاه سیاسی قم ویژه است

وی ادامه داد: جایگاه سیاسی قم، به خاطر مرکزیت استان در زمینه مسائل سیاسی و حساسیت‌های موجود ویژه است و باید در تصمیم گیری‌های و عملکرد ابعاد مختلف را در نظر گرفت.

صادقی افزود: با همراهی و همفکری همه مسئولان استان و کسانی که در عرصه‌های سیاسی، امینتی و اجتماعی مسئولیت‌هایی بر عهده دارند باید به گونه‌ای برنامه ریزی و عمل کرد تا آرامش استان محفوظ بماند.

وی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته شاهد برخی حرکات بودیم که نظم و انضباط قم را بر هم زده بود، افزود: این اقدامات تا اندازه‌ای موجب سلب آرامش فضای استان شد که بزرگان دین نسبت به آن انتقاد داشتند.

تقدیر از نیروی انتظامی و دادگاه ویژه روحانیت

استاندار قم افزود: ما نیز در شورای تأمین استان در راستای ایجاد نظم و آرامش اقداماتی انجام دادیم و از همه دست‌اندرکارانی که در این عرصه تلاش کردند از جمله نیروی انتظامی و دادگاه ویژه روحانیت قدردانی می‌کنم.

وی عنوان کرد: در سال جاری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم که در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات و برقراری نظم و حفظ آرامش از نظرات همگان استفاده خواهیم کرد.

نظرات  (۱)

وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
پاسخ:
سلام ممنون از نظر خوبتون حتما خبر های متوعی در تمام زمینه ها در روز های آتی خواهیم داشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی