اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

نیروهای ایران برای جنگ زمینی وارد سوریه شدند!

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۴ ب.ظ
یک خبرگزاری روس مدعی شد نیروهای ایرانی و نظامیان سوری، بزودی عملیات بازپسگیری شهر حلب را آغاز می‌کنند.
نیروهای ایران برای جنگ زمینی وارد سوریه شدند!
به گزارش افکار خبر اسپوتنیک در خبری مدعی شد پس از آنکه روسیه توانست در حملات سنگین هوایی، گروه تروریستی داعش را تضعیف کند، نیروی زمینی ایران و ارتش سوریه بزودی عملیات بازپسگیری شهر حلب را آغاز می‌کنند.

هفته گذشته، تروریست‌های داعش بخش زیادی از شهر حلب در شمال سوریه را محاصره کردند. دو مقام امنیتی منطقه که نخواستند نامشان فاش شود در مصاحبه با رویترز مدعی شدند: عملیات برای بازپسگیری حلب به وسیله ائتلاف نیروهای سوری و ایران بزودی آغاز می‌شود. جنگنده‌های نیروی هوایی روسیه حمایت هوایی از این عملیات را برعهده خواهند داشت.

یکی از این دو مقام که به دولت سوریه نزدیک است با تایید این عملیات قریب الوقوع مدعی شد: تصمیم برای عملیات در حلب اتخاذ شده است. دیگر بر کسی پوشیده نیست که در حال حاضر، هزاران ایرانی در سوریه حضور دارند و نقش اساسی در جنگ این کشور ایفا می‌کنند.

اسپوتنیک در ادامه نوشت: شهادت سردار حسین همدانی، فرمانده سپاه پاسداران ایران در حلب این موضوع را تایید می‌کند. سپاه پاسداران در روز جمعه شهادت این فرمانده را که در حلب به جنگجویان سوری کمک مستشاری ارائه می‌داد، تایید کرد.

در همین حال، ایگور کوناشنکوف - سخنگوی وزارت دفاع روسیه - گفت: روز گذشته، نیروی هوایی روسیه ۸۸ پرواز علیه مراکز فرماندهی داعش، انبار تسلیحات و کارخانه تولید مواد منفجره این گروه انجام داد. جنگنده‌های سوخو ۳۴، سوخو ۲۴ و سوخو ۲۵ در این عملیات، مواضع داعش در شهرهای حما، رقه، ادلب، لاذقیه و حلب را بمباران کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی