اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

سوپرا، موشک زمین به زمین تویوتا+عکس

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۳۶ ب.ظ
تویوتا با 3 مفهومی جدید در توکیو حاضر شد و به ترتیب به معرفی تک تک آن‌ها پرداخت، ولی بعد معرفی این سه محصولی که همراه خود آورده بود، با تایید تولید «کانسپت FT-1» به عنوان جانشین "سوپرا (Supra)" توجهات زیادی را به شمت خود جلب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تویوتا با 3 مفهومی جدید در توکیو حاضر شد و به ترتیب به معرفی تک تک آن‌ها پرداخت، ولی بعد معرفی این سه محصولی که همراه خود آورده بود، با تایید تولید «کانسپت FT-1» به عنوان جانشین "سوپرا (Supra)" توجهات زیادی را به شمت خود جلب کرد.

این طرح کانسپت در نمایشگاه دیترویت معرفی شده بود، ولی رفته رفته طرح آن به فراموشی سپرده شد و طرفدارانی هم که مشتاق تایید آن برای تولید بودند، دلسرد شدند. تا اینکه تویوتا به طور خیلی غافلگیرنه در نمایشگاه توکیو ژاپن به تولید این محصول چراغ سبز نشان داد تا از این پس یک پرچم دار درست و حسابی در میان سوپراسپرت‌های صنعت خودرو داشته باشد.

این خودرو با همکاری میان تویوتا و ب.ام.و توسعه یافته و انتظار می‌رود که بر روی آن از یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژر با حداقل قدرتی 335 اسب بخاری (250 کیلووات) در کنار حداکثر گشتاوری 450 نیوتن متری استفاده شود که با ترکیب نیروی تولیدی آن با یک پیشرانه محرک پلاگین هیبریدی، حداکثر خروجی 473 اسب بخاری (353 کیلووات) به دست آید.

 

منبع/مجله ماشین

  • ۹۴/۰۸/۲۹
  • amirreza mahabadi

تویوتا

زمین به زمین

موشک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی