اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

توضیحات یک نماینده درباره حوادث ورامین

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ب.ظ
نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: مخالفت مردم قرچک به خاطر برگزاری نشست یا همایش نبوده بلکه به باز شدن پای محکومین و بازداشت‌شدگان فتنه 88 به شهر قرچک بوده، حرف معترضین هیچ‌گاه برگزاری همایش نبوده است.
به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درخصوص حوادث رخ داده شب گذشته در شهر قرچک و تجمع مردم نسبت به برگزاری همایشی در این شهر، گفت: پس از اینکه مردم ولایت‌مدار شهرستان قرچک شنیدند که اصلاح‌طلب‌ها نشستی در این شهر گذاشته‌اند که در آن تعدای از محکومین و بازداشت‌شدگان فتنه 88 در آن حضور دارند، به حضور آنان اعتراض کردند.

وی افزود: مخالفت مردم قرچک به خاطر برگزاری نشست یا همایش نبوده بلکه به باز شدن پای محکومین و بازداشت‌شدگان فتنه 88 به شهر قرچک بوده، حرف معترضین هیچ‌گاه برگزاری همایش نبوده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان این مطلب که هیچ‌کس مخالف برگزاری همایش قانونی و مجوزدار نیست، اظهار داشت: فتنه خط قرمز نظام است و مردم ولایت‌مدار قرچک هم اجازه نخواهند داد که عده‌ای به دنبال تطهیر و بزک کردن چهره فتنه‌گران و محکومان فتنه باشند.

وی ادامه داد: بنده هم در این تجمع حضور داشتم، در این جمع که امام جمعه شهر، خانواده شهدا و روحانیون نیز حضور داشتند، سخنرانی کردم و گفتم که مشکل برگزاری نشست و همایش نیست، بلکه اعتراض مردم به حضور فتنه‌گران و بازداشت‌شدگان فتنه در این شهر بود.

نماینده مردم ورامین با بیان اینکه جمعی حدود 400 نفر به صورت خودجوش در این تجمع شرکت کرده بودند، گفت: هر مقام و مسئولی که به فتنه‌گران مجوز صدور همایش را بدهند و یا اینکه تلاش کنند آنها را تطهیر کنند، مردم با این جریان و صدور مجوز برای برگزاری نشست از سوی آنان مخالفت خواهند کرد، خط قرمز بودن فتنه بیان ولی فقیه است و مردم هوشیار هستند و اجازه فعالیت سیاسی را به فتنه‌گران نخواهند داد. ما با برگزاری همایش مخالف نبودیم بلکه با حضور فتنه‌گران در این همایش مخالفت کردیم.
  • ۹۴/۰۸/۲۹
  • amirreza mahabadi

حوادث

نماینده

ورامین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی