اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

خواسته اولاند از ایران به ایندیپندنت فشار آورد

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ
روایت متفاوت روزنامه انگلیسی،
خواسته اولاند از ایران به ایندیپندنت فشار آورد
ایران که برای مدت های زیادی است که آروزی ورود به ائتلاف علیه داعش را دارد، اکنون به احتمال زیاد با کمال میل خواسته فرانسو اولاند را قبول خواهد کرد!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت با تعبیری وارونه به درخواست فرانسوا اولاند مبنی بر مبارزه علیه داعش و اتحاد دراین زمینه پرداخت و نوشت: ایران بعد از خواسته فرانسوا اولاند به احتمال زیاد وارد ائتلاف علیه داعش خواهد شد و این آرزوی پیشین ایران بوده است.

 

این روزنامه انگلیسی نوشت: ایران که برای مدت های زیادی است که آروزی ورود به ائتلاف علیه داعش را دارد، اکنون به احتمال زیاد با کمال میل خواسته فرانسو اولاند را قبول خواهد کرد.

 

این در حالی است که صبح امروز نشریه آمریکایی بیزینس اینسایدر در مطلبی اینگونه نوشت که در خواست فرانسوا اولاند برای جنگ علیه داعش، موضع ایران و روسیه را قوی تر خواهد کرد و باید در نظر داشت که ایران برای مدت زیادی است که برنامه هایی را در سوریه هم از لحاظ نظامی هم از لحاظ مشاوره ای انجام داده است.

 

بیزینس اینسایدر صبح امروز در گزارش خود نوشت: اکنون فرانسه با تغییر جدی در سیاست های قبلی خود به دنبال حملات گسترده به داعش می باشد و در این امر به دنبال یک متحد قوی می گردد.

 

 

بیزینس اینسایدر نوشت: پس از مقاومت اخیر فرانسه در مقابل روسیه و موضع آن کشور در قبال بحران سوریه اکنون به نظر می رسد که پاریس به دنبال حملات تروریستی سعی در ارزیابی دوباره سیاست های خود در قبال سوریه را دارد و حاضر به همکاری با روسیه برای مبارزه علیه داعش و نابودی آن گروه تروریستی است.

 

 

"یان برمر" تحلیلگر ژئوپولیتیک و رییس گروه اوراسیا باور دارد که وضعیت کنونی پس از حملات صورت گرفته علیه فرانسه  از سوی داعش سبب شده تا فرانسه به دلیل فقدان حمایت های کافی سایر کشورهای غربی به روسیه نزدیک شود.

 

برمر در ادامه این مصاحبه که از طریق ایمیل انجام شده است اظهار کرده که این حملات روسیه و ایران را در موقعیت قوی تری قرار خواهد داد. او افزوده است:"بیش  از آن که فرانسوی ها با امریکایی ها علیه داعش همکاری کنند احتمال آن زیاد است که آنان خواهان همکاری با ایران و روسیه باشند به خصوص در وضعیت کنونی".

 

 


  • ۹۴/۰۸/۲۸
  • amirreza mahabadi

اولاند

ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی