اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با تشدید عملیات خود در تلاشند شهر راهبردی " دمت " در جنوب را به طور کامل از اشغال نیروهای متجاوز عربستان خارج کنند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از رسانه های یمن، در درگیری های شدیدی که در منطقه دمت میان نیروهای مشترک یمن با مزدوران منصور هادی و متجاوزان عربستانی صورت گرفت تعداد زیادی، از جمله برخی رهبران حزب اصلاح یمن به هلاکت رسیدند.

یگان های ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشرفت خوبی به سمت دیگر شهرهای ضالع داشته اند.

وزارت دفاع یمن اعلام کرد ارتش و کمیته های مردمی یمن بر شهر جبن در استان ضالع مسلط شده اند.

اطلاعات میدانی حاکی از آن است که نبردهای به منطقه حقب کشیده شده است و درگیری ها به پادگان راهبردی صبرین که در شهر ماریس واقع است کشیده شده است. این شهر مشرف بر شهر ضالع است. این در حالی است که تمامی مواضع پیرامون منطقه قعطبه تحت کنترل نیروهای مشترک یمنی قرار گرفه است.

پیشروی های ارتش و کمیته های مردمی در این مناطق با پیشروی همرزمان آن ها در استان لحج همراه شده است.

به خاطر ورود تعز در دایره درگیری ها و رسیدن ارتش و کمیته های مردمی به کوه الیاس که مشرف بر پایگاه هوایی العند است نقطه تحول جدیدی ایجاد شده است. در پی این حملات ارتش و کمیته های مردمی یمن، نیروهای هوادار عبدربه منصور هادی و ائتلاف عربستان به اطراف و داخل پایگاه العند عقب نشسته اند. این پایگاه زیر آتش ارتش و کمیته های مردمی قرار دارد.

در جبهه دیگر و به طور مشخص در تعز ارتش و کمیته های مردمی پیشروی چشمگیری در منطقه ذباب داشته اند.
برخی مسوولان دولت مستعفی و فراری عبدالربه منصور هادی از قصد ائتلاف سعودی برای اعزام دو ناو جنگی برای مشارکت در نبرد آزادسازی تعز سخن گفتند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن در مرز با عربستان توانستند یک لودر سعودی ها را در نجران هدف قرار داده و آن را منهدم کنند.ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع نیروهای سعودی در استان عسیر را هدف قرار دادند.

وزارت دفاع یمن اعلام کرد در بمباران پایگاه رمضه در جیزان تعدادی از نظامیان سعودی کشته و زخمی شدند. در منطقه عسیر عربستان ارتش و کمیته های مردمی یک موشک انداز و نیروهای ضدهوایی را در منطقه المحضار هدف قرار دادند.

نیروی موشکی ارتش و کمیته های مردمی پایگاه خبّاش و پایگاه نیروهای نجران را با تعدادی موشک هدف قرار دادند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی