اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

نظر جالب مفتی سعودی درباره داعش

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۰۷ ب.ظ
مفتی دربار آل سعود گفت: روشی که داعش در پیش گرفته، در طول تاریخ اسلام بی سابقه است.
به گزارش مشرق، عبدالعزیز آل الشیخ مفتی دربار سعودی در نشستی که تحت عنوان "خطرات داعش و راه های مبارزه با آن" در مسجد ترکی بن عبدالله در پایتخت عربستان برگزار شد، اظهار داشت: "اسلام" یک چیز است و "داعش" یک چیز دیگر است که با اسلام تفاوت دارد.

آل الشیخ با نادیده گرفتن نقش آشکار اربابانش (حکام آل سعود) در شکل گیری گروه های تروریستی و از جمله داعش، ادامه داد: داعشی ها یک گروهک جنایتکار هستند که کاری جز ضربه زدن و تضعیف امت و فساد ندارند و با کشتن مسلمانان و حلال دانستن خون آنان، از مبارزه با کافران و بت پرستان غافل مانده اند. آنها با اهل عراق و شام با بدترین روش رفتار کردند. داعشی ها بیش از هر کس دیگر از اسلام فاصله دارند. آنها دشمن هستند. از آنان بپرهیزید! "هم العدوّ فاحذرهم"

مفتی سعودی که گویی از ترس جان خود، چشم بر انبوه فتواهای دعوت کننده به تکفیر و قتل مسلمانان در کتاب های فرقۀ استعماری وهابیت فرو بسته و گفته های پیشوایان گمراه کنندۀ خود اعم از شیخ الارهاب محمد بن عبدالوهاب و شیخ الکفر ابن تیمیه را از یاد برده است، با هدف تبرئۀ خود و همقطارانش ادامه داد: داعش بسیاری از افراد نادان را فریب داد و به دروغ ادعای اسلام کرد و هر کس که افراد را به پیوستن به داعش تشویق کند، نادان و بیماردل است و در دل مرض دارد.
  • ۹۴/۰۸/۱۶
  • amirreza mahabadi

داعش

سعودی

مفتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی