اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی
«العرب» قطر ادعا کرد؛
روسیه با اعلام حمایت از منصور هادی، ایران را تنها گذاشت
منصور هادی رییس جمهور مستعفی و فراری یمن در راستای ارائه سیاست های دیکته شده از سوی ریاض، ایران را به دست داشتن در تحولات یمن متهم می کند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، به نقل از روزنامه «العرب» قطر؛ عبدربه منصور هادی رییس جمهور یمن در محل اقامت خود در ریاض با سفیر روسیه دیدار و گفتگو کرد.

 

 

طبق ادعای روزنامه العرب؛ سفیر روسیه در عربستان از دولت منصور هادی دفاع کرد و از خواسته ایران در خصوص حمایت از حوثی ها عقب کشید و سلام مقامات مسکو را به منصورهادی رسانده است.

 

 

بنا بر ادعای العرب؛ بدین ترتیب روسیه ایران را در حمایت از یمن تنها گذاشت و از حکومت قانونی یمن حمایت خود را اعلام کرده است.

 

 

لازم به ذکر است که منصور هادی رییس جمهور مستعفی و فراری یمن در راستای ارائه سیاست های دیکته شده از سوی ریاض، ایران را به دست داشتن در تحولات یمن متهم می کند.

 

 

کشورهای ائتلاف عربی متشکل از 10 کشور با اینکه رسما از محاصره زمینی و دریایی یمن سخن می گویند و منطقه پرواز ممنوع در این کشور اعلام کرده اند، ولی با این وجود ادعا می کنند که ایران در حال کمک تسلیحاتی به حوثی هاست.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی