اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

به دلیل شرایط جوی نامساعد

عملیات آزادسازی شهر الرمادی عراق متوقف شد

تهران-ایرنا- سرلشکر ستاد اسماعیل المحلاوی فرمانده عملیات الانبار عراق امروز جمعه اعلام کرد، عملیات نظامی برای ازادسازی الرمادی از چنگال داعش به دلیل شرایط نامناسب جوی متوقف شد .

به گزارش پایگاه خبری العرب الیوم ،المحلاوی گفت: عملیات آزاد سازی الرمادی در اثر بارش شدید باران و رعد و برق و همچنین رطوبت هوا که باعث شد بسیاری از بمب ها و خانه های بمب گذاری شده در این شهر به ویژه در محور شمالی آن منفجر شود، متوقف شده است .
وی افزود: نیروی هوایی عراق نیز از به دلیل شرایط نامساعد جوی ، از پنج روز پیش تاکنون پروازهای خود در استان الانبار را متوقف کرده است و این روزها فقط ائتلاف بین المللی ضد داعش در این منطقه پرواز انجام می دهد.
این فرمانده عراقی در ادامه گفت ،به احتمال زیاد هفته آینده و پس از مساعد شدن شرایط جوی و اطمینان از منفجر نشدن بمب های کارگذاشته شده در خانه ها به دلیل رطوبت و باران ،عملیات آزادسازی الرمادی از سرگرفته می شود.
گروهک تروریستی تکفیری داعش از تابستان سال گذشته برخی مناطق را در شمال و غرب عراق به اشغال در آورده و طی این مدت مرتکب جنایت های زیادی شده است .
این گروهک به مردم مناطق تحت اشغال خود اجازه خروج نمی دهد و از آن ها به عنوان سپر انسانی استفاده می کند و به همین دلیل عملیات آزاد سازی این مناطق با کندی پیش می رود .
  • ۹۴/۰۸/۰۹
  • amirreza mahabadi

الرمادی

داعش

عراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی