اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

برانکو:من شما را نمی‌خواهم، تمام!

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۴۷ ب.ظ
شاید از نظر شما برانکو ایوانکوویچ یک مربی هیجان‌انگیز نباشد و چون چهره آرامی دارد، می‌تواند خیلی‌ها را ببخشد اما مربی کروات سرخپوشان گاهی، بدجوری عصبانی می‌شود و رفتارهایی از خود بروز می‌دهد که عصبانیتش را به اثبات می‌رساند.
برانکو:من شما را نمی‌خواهم، تمام!
به گزارش افکارخبر،  آیا می‌خواهید این موضوع را بدانید که برانکو از ابتدای حضورش در پرسپولیس تا به حال از دست چه کسانی عصبانی شده؟ این مطلب را تا پایان بخوانید تا بدانید چرا، چگونه و از چه کسانی عصبانی شده است:

دستیاران درخشان روی اعصاب برانکو
اولین افرادی که برانکو را آزار می‌دادند، دستیاران حمید درخشان، سرمربی قبلی سرخپوشان بودند. نادر باقری مربی گلرها و علیرضا امامی‌فر که علاقه زیادی داشتند با برانکو هم کار کنند اما این مربی کروات تلاش زیادی داشت تا هرطور شده از دست این دو مربی ایرانی خلاص شود. ایوانکوویچ به قدری از آمد و رفت‌های این دو دستیار ایرانی به محل تمرین و اردوی پرسپولیس شاکی بود که بالاخره یک بار گوشی تلفن را برداشت و از طریق رضا چلنگر به محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام وقت باشگاه پیام داد دیگر این دو نفر را به محل تمرین نفرستند.

من شما را نمی‌خواهم، تمام!
نفر بعدی، حسین عبدی بود. عبدی انتظار داشت در کادرفنی باقی بماند و اصلاً شاکی بود که چرا باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب سرمربی دیگری یعنی برانکو رفته، چون خودش به تنهایی می‌توانست تیم را مدیریت و هدایت کند. وقتی برانکو این مسائل را متوجه شد، خیلی راحت با عبدی جلسه گذاشت و به او گفت: «من شما را نمی‌خواهم، تمام!» عبدی البته بی‌خیال ماجرا نشد و فردای آن روز به محل تمرین برگشت. برانکو نیز برای آن که عصبانیتش را نشان دهد، سوت را به‌ دست عبدی داد و از او خواست تا برای هدایت بازیکنان، به منتها‌الیه سمت راست زمین تمرین پرسپولیس برود. سپس بازیکنان را جمع کرد و به آنها گفت: «هیچ بازیکنی حق ندارد به سمتی که حسین عبدی ایستاده، برود.» بعد از تمرین، هم عبدی عصبانی بود و هم برانکو اما بدون هیچ درگیری، راه این دو از یکدیگر جدا شد. البته عبدی چند ماه بعد به عنوان عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس معرفی شد تا بار دیگر باعث عصبانیت برانکو شود.

تو به درد فوتبال نمی‌خوری
سومین نفر، یک برزیلی بود به نام ژوزف تادئو؛ بازیکنی که حضورش در پرسپولیس، حرف و حدیث‌های زیادی در پی داشت. این بازیکن وقتی ۱۰ کیلوگرم اضافه وزن داشت، با باشگاه پرسپولیس عقد قرارداد کرد و بعدها گفتند دلالش ۸۰ هزار دلار به جیب زده تا این بازیکن را به پرسپولیس بیاورد. برانکو وقتی در همان روزهای اول فهمید تادئو از نظر فنی، هیچ نقطه قوتی ندارد، او را به گوشه‌ای از زمین تمرین تیم برد و به تادئو گفت: «تو به درد فوتبال نمی‌خوری، بهتر نیست ورزش بوکس را انتخاب کنی؟»

صادقیان را نبینم
پیام صادقیان هافبک آینده‌داری به نظر می‌رسید اما آن‌قدر حاشیه درست کرد که از چشم خیلی‌ها افتاد. او به خاطر حاشیه‌هایش، اعصاب کریم باقری را خرد کرد تا آقاکریم شخصاً به تأدیب این بازیکن جوان بپردازد. پس از باقری، برانکو وارد عمل شد و برای همیشه صادقیان را کنار گذاشت. او به کسانی که تلاش می‌کردند پیام را به تمرین برگردانند، این‌طور جواب می‌داد: «صادقیان را اینجا در درفشی‌فر نبینم.»

هرگز این حرف را نزدم
یک مصاحبه، اعصاب برانکو را درست در روزی که قرار بود پرسپولیس را به اردوی ترکیه ببرد، به هم ریخت. یکی از رسانه‌های مکتوب از قول سرمربی پرسپولیس خطاب به برخی از مسئولان باشگاه تیتر زده بود: «نصف مردم تهران دلال بازیکن هستند» که این تیتر باعث شد برانکو از اردوی ترکیه با تهران تماس بگیرد و مصاحبه‌‌اش را تکذیب کند. او تا چند ماه به صورت مداوم توضیح می‌داد که هرگز چنین حرفی را به زبان نیاورده و نویسنده آن مطلب، او را عصبانی کرده است.

کمیته داوران
اشتباهات داوری در هفته‌های ابتدایی فصل به قدری عجیب بود که یک تئوری توطئه را پیش کشید‌؛ اینکه پرسپولیسی‌ها اسیر بازی‌های پشت پرده شده‌اند. البته در این هفته، کسی از آن مسائل یادی نمی‌کند اما آن اشتباهات، برانکو را به حدی شاکی کرده بود که می‌خواست استعفا بدهد و برای همیشه از ایران برود! برانکو در مصاحبه‌ای گفت: «اگر با من مشکل دارید، به خودم بگویید و مطمئن باشید دلیل‌‌تان منطقی باشد، خودم از ایران می‌روم اما به پرسپولیس با اشتباهات داوری‌‌تان ضربه نزنید.» البته برانکو هرگز از ایران نرفت چون رقم قراردادش فوق‌‌العاده به نظر می‌رسد، آن هم برای یک مربی از بلوک شرق اروپا.

مسئول سایت سازمان لیگ!
این ‌فرد نیز برانکو را عصبانی و شاکی کرده بود. وقتی قرار شد در راستای شفاف‌سازی، مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان روی سایت سازمان لیگ منتشر شود، رقم قرارداد برانکو به جای فصل پانزدهم، در مجموع فصل‌های پانزدهم و چهاردهم منتشر شد که این امر عصبانیت سرمربی کروات سرخپوشان را به همراه داشت.

تو دیگه چرا تای؟
تای هومیر هموطن برانکو بود و برای پست بدنساز تیم به کادرفنی پرسپولیس اضافه شد اما به خاطر بی‌پولی و عدم دریافت مطالباتش، قهر کرد و از ایران رفت. برانکو شخصاً از حساب خود، بخشی از طلب تای هومیر را پرداخت کرد و این مربی را دوباره به ایران برگرداند اما یک هفته پس از بازگشت، تای هومیر به این بهانه که همسرش گفته اگر به زاگرب نرود، حتماً از او طلاق می‌گیرد، به کشورش برگشت. برانکو آن‌قدر از این اتفاق ناراحت و شاکی بود که حتی با تای هومیر خداحافظی هم نکرد!

آرای کمیته انضباطی
سرمربی پرسپولیس انگار تازه متوجه شده که مسئولان کمیته انضباطی عادت دارند با آرای خود، همه مردم را غافلگیر کنند و در واقع آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، یک سورپرایز همیشگی برای فوتبالی‌هاست. برخی آرا چنان برانکو را شاکی می‌کند که این مربی از کوره دررفته و حرف‌هایی به زبان می‌آورد که شاید در آینده برای خودش هم تبعاتی به همراه داشته باشد. در کنار مصدومیت‌ها، محرومیت‌ها و البته فوت هادی نوروزی، رأیی که کمیته انضباطی قبل از بازی مقابل سیاه‌جامگان مشهد برای محرومیت سوشا مکانی گلر اول این تیم صادر کرد، باعث شد تا مرد کروات پرسپولیس را عصبانی‌تر از همیشه ببینیم. این البته پایان داستان نیست، منتظر باشید و ببینید در ۲۱ هفته باقی‌ مانده از لیگ، چه عواملی برانکو را شاکی و عصبی خواهد کرد.
  • ۹۴/۰۸/۰۵
  • amirreza mahabadi

برانکو

تمام

شما

نمیخواهم

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی