اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

بازگشت سوشا و محرومیت اجباری برانکو برای طارمی

ترکیب جدید قرمزها در بازی مقابل ملوان


پرسپولیس مسابقه فردا مقابل ملوان را با ترکیبی تازه اغاز خواهد کرد.


به گزارش "ورزش سه"، با خروج ناگهانی مهدی طارمی از جمع بازیکنان اصلی پرسپولیس برای بازی فردا، برانکو ایوانکوویچ ترکیب تیمش در مسابقه ملوان را دستخوش تغییر کرد. پرسپولیس در مسابقه فردا سوشا مکانی را برای دروازه‌بانی در اختیاردارد و جلوتر از او محمد انصاری، لوکا ماریچ، محسن بنگر و رامین رضائیان به میدان خواهند رفت. 2 هافبک پرسپولیس کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی خواهند بود و مربع پرسپولیس با ترکیب امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و جری بنگتسون بسته خواهد شد که البته احتمال تغییراتی در این ترکیب وجود دارد و ممکن است محسن مسلمان نقش هافبک بازیگردان را داشته باشد و یکی از دو مهاجم یعنی علیپور یا بنگتسون در زمین حضور پیدا نکنند.

ضمن اینکه رضا خالقی فر بعد از دو بازی خوب در ترکیب پرسپولیس از آلترناتیوی های این تیم محسوب می شود و می تواند در پست وینگر راست یا حتی دفاع راست مورد استفاده قرار بگیرد تا رامین رضائیان اندکی جلوتر از همیشه برای پرسپولیس به میدان برود. با همه این راه حل ها، برانکو بیش از گذشته به ترکیب ابتدای فصل قرمزها نزدیک شده است زمانی که پرسپولیس طارمی و سوشا مکانی را به دلیل محرومیت دراختیار نداشت و لوکا ماریچ به عنوان مدافع تازه پیوسته در ترکیب فیکس قرمزپوشان حضور داشت. ترکیبی که البته نتوانست موفقیت چندانی برای پرسپولیس به دست بیاورد. با این حال برانکو با اعتماد به نفس بالا مشغول مربیگری است و دیر آمدن مهدی طارمی در تمرین امروز را برنتابیده و او را از فهرست 18 نفره خارج کرده تا علاوه بر استراحت دادن به مهاجم ملی پوشش به او تلنگری بزند. طارمی که در بازی روز جمعه مقابل استقلال انتخاب اول پرسپولیسی ها خواهد بود، به جز بازی هفته گذشته مقابل سیاه جامگان در اکثر مسابقات جز بهترین نفرات پرسپولیس بوده و در حال حاضر نیز با ارزش ترین بازیکن لیگ برتر ایران در این فصل به شمار می رود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی