اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

هجمه "وهابیون سعودی" علیه "سپاه پاسداران"

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ب.ظ

به گزارش افکار خبر، هجمه "حسن هانی‌زاده" کارشناس مسائل غرب آسیا درباره ادعای خیر شبکه العربیه مبنی بر دست داشتن شش نیروی سپاه پاسداران در فاجعه منا اظهار داشت: چون سپاه پاسداران و نیروهای مسلح به عنوان قدرت دفاعی ایران مطرح می‌شوند همواره مورد هجمه تبلیغاتی وهابیون سعودی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به دروغ‌گویی رسانه‌های سعودی درباره دست داشتن سپاه پاسداران در فاجعه منا گفت: هر نوع اتهام زنی درباره فاجعه منا به نیروهای مسلح و سپاه پاسداران کذب محض و مردود است.

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به دست داشتن سرویس اطلاعاتی سعودی و موساد در فاجعه منا عنوان داشت: بی‌شک موساد در این حادثه نقش بی‌بدیل داشته و باید یک کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی این موضوع تشکیل شود تا فاجعه منا در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار بگیرد.

هانی‌زاده با اشاره به سخنان مفتی عربستان و آمار متناقض دولت سعودی درباره کشته شدن حجاج بیت‌الله‌الحرام یادآور شد: حادثه منا در اثر سوء مدیریت و بی‌تدبیری حکام آل سعود رخ داده و در این موضوع هیچ شکی نیست و آنها "سعودی‌ها" به دنبال فرافکنی درباره این موضوع هستند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: عربستان سعودی پس از فاجعه منا تلاش کرد تا به نحوی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند و مسئولیت این حادثه را به عهده نگیرد که صد البته بیشتر قربانیان فاجعه منا ایرانی بودند.


گفتنی است شبکه العربیه اخیرا مدعی شده که نیروهای سپاه پاسداران در فاجعه منا دست داشته‌اند و از این طریق این شبکه تلاش می‌کرد تا جنگ روانی ضد جمهوری اسلامی ایران را درباره فاجعه منا کلید بزند.

  • ۹۴/۰۷/۱۶
  • amirreza mahabadi

سعودی

سپاه پاسداران

وهابیون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی