اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی

وحشت آل سعود پس ازبیانات رهبری

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۷ ب.ظ

وحشت آل سعود پس ازبیانات رهبری/واکنش خشن سپاه بستگی به شرایط دارد

شناسهٔ خبر: 2931617 -

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به واکنش خشن و سخت سپاه، گفت: واکنش سخت و خشن سپاه پاسداران، روشهای مختلفی دارد و ضربه سریع و آنی زده خواهد شد؛ این واکنش بستگی به شرایط دارد.

سردار محمد علی آسودی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر پاسخ سخت و خشن ایران در مقابل کارشکنی مقامات سعودی در خصوص فاجعه منا اظهار داشت: بعد از موضع گیری عالی مقام معظم رهبری در خصوص عدم همکاری آل سعود و حرفهای بی ربط آنها، دولت سعودی به وحشت افتاده و این مواضع کارساز بود.

وی افزود: وقتی حضرت آقا فرمودند برخورد تند و خشنی خواهیم داشت، در فرصت کوتاهی گفتار و کردار آل سعود تغییر کرد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه به فاصله دو ساعت پس از بیانات مقام معظم رهبری، آل سعود آمادگی خود را برای همکاری اعلام کرد، تصریح کرد: این موضع در دیدار با وزیر بهداشت ایران مطرح شد.

آسودی ادامه داد: این مسئله نشانگر این است که خاندان آل سعود یک قبلیه وحشی، بی فرهنگ، بی ادب و غیر اسلامی هستند. آنها غیر از این برخوردها چیزی را متوجه نمی شوند.

وی با بیان اینکه با آل سعود باید تند برخورد کرد، گفت: جد آل سعود یک یهودی تندرو بوده و اولین اقدام برای شکل گیری وهابیت برخورد تند و خشن بوده است. شاکله این قبلیه بی منطقی بوده و اگر واکنش حضرت آقا نبود با مشکل مواجه می شدیم.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه پیش بینی می شد که با حجاج برخوردهایی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: بیانات و اقدام حضرت آقا پیشگیرانه بود.

آسودی پیگیری تدبیر رهبر انقلاب توسط دولتمردان را ضروری دانست و افزود: زمانی که این حکمرانان خبیث اینچنین رفتار می کنند، این خط باید دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته حقیقت یاب باید تشکیل شود، تصریح کرد: باید علیه آل سعود شکایت کرد و فرمایش رهبری باعث شد کشورهای عربی و آفریقایی هم جرات این کار را پیدا کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: مواضع اخیر مقام معظم رهبری نقش و تدبیر ایشان در سطح جهان اسلام را نشان می دهد. عربستان در منطقه، آسیا و آفریقا از تروریست ها پشتیبانی می کند و محور شرارت است.

آسودی با بیان اینکه تروریسم در ضمیر وهابیت و آل سعود نهادینه شده است، تصریح کرد: ایران در ارتباط با عراق، سوریه و حزب الله با تروریست هایی که با پول عربستان به وجود آمده اند مبارزه می کند.

وی عربستان را محور شرارت در منطقه دانست و گفت: نیاز بود مقام معظم رهبری در این برهه زمانی یک هشدار جدی به آل سعود بدهند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تاکید فرمانده سپاه به واکنش خشن و سخت این نیرو در صورت لزوم اظهار داشت: واکنش سخت و خشن سپاه پاسداران، روشهای مختلفی دارد و ضربه سریع و آنی زده خواهد شد؛ این واکنش بستگی به شرایط دارد.

آسودی افزود: هر برخوردی از قبیل نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، خشن خواهد بود و دشمنان در دوران جنگ تحمیلی با ضربات برق آسای جمهوری اسلامی ایران آشنا شده اند.

  • ۹۴/۰۷/۱۳
  • amirreza mahabadi

وحشت آل سعود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی