اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

اخبار و تحلیل سیاست های کشورهای جهان

دراین وبلاگ به بررسی مسائل سیاسی دنیا می پردازیم

طبقه بندی موضوعی
یکی دو روز پیش کانادا پرونده حقوق بشر ایران را برای هفتمین بار.هفتمین سال در سازمان ملل بیان کرد که طی قطعنامه 7کشور از غرب که عضو ناتو هستند برضد ایران رای دادند و 69 عضو رای ممتنع دادن . 35 نفر رای منفی دادنکانادایی که خود حقوق بشر را در کشور خود نقض میکند و در ادامه مطلب به این موضوع میپردازیم.


در پنج سال اخیر در کانادا تعداد زندانیان بومی کانادا(سرخ پوستان) در زندان های فدرال این کشور 43درصد افزایش یافته و 23 درصد از زندان کانادا را تشکیل میدهند که این بومیان تنها4 درصد از جمعیت کانادا را تشکیل میدهند.در یکی از زندان های فدرال کانادا از سال2000 تا 2012 تعداد زندانیان بومی28 تا30 درصد افزایش یافته.

این اقدامات دولت کانادا در مقابل ایران به طوری صورت میگیرد که کانادا میخواهد بگوید که حمامی حقوق بشر دنیا است در حالی که در کشور کانادا حقوق بشر نقض میشود و به خاطر این است که هر بار قطعنامه حقوق بشر ایران را مطرح میکند شکست میخورد.

طبق گزارشی نرخ زندانی کردن در کشور کانادابالاتر از کشورهای غربی است. و آمار زندانی کردن زنان بومی از85% نیز بالا رفته و میانگین تحصیلات این زندانیان کلاس هشتم است و 80% این زندانیان معتاد هستند.80% آن ها مورد تجاوز های جنسی قرار میگیرندو 35% آنان نیاز به روانپزشک دارند.

نتیجه:

حالا ما نتیجه میگیریم که کانادا نمیتواند در مورد کشورها ادعای حقوق بشری بکند چون در این کشور زندانیان شکنجه میشوند و اکثریت زندانیان این کشور را بومیان و سیاه پوستان تشکیل میدهند که مورد آزار و اذیت های زیادی قرار میگیرند کانادایی که در افغانستان افرادی را که دستگیر میکردند شکنجه میکردند و یکی از مقامات کانادا اقرار کرد که زندانیان را به طور فجیهی شکنجه میکردند ولی دولت کانادا از اعلام این نتایج خود داری میکند

  • ۹۳/۰۹/۲۹
  • amirreza mahabadi

نظرات  (۱)

  • باشگاه وبلاگ نویسان استان البرز روایت نو
  • مدیر محترم وبلاگ
    با سلام. ضمن تشکر، مطلب زیبای حضرتعالی برای معرفی و استفاده دیگران، در سایت شبکه وبلاگی استان البرز  ( روایت نو  ( revayatno.ir ) منتشر شد.

    با لینک کردن  باشگاه وبلاگ نویسان استان البرز روایت نو  در وبلاگ خود ما را یاری نمایید.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی